42: The Answer to Almost EverythingAre We Getting Stupider?
It seemed that human intelligence could progress indefinitely. The evolution of medicine, science and technology looked to be limitless. Research proved each generation of human was more intelligent than the last. Until suddenly they weren't. Humanity is getting stupider.