42: The Answer to (Almost) EverythingRead My Mind
In our daily lives, we often try to look beyond the surface when talking to someone. We collect information and analyse it in order to try and understand what someone might be thinking or feeling. However, can we really rely on our ability to read other people's thoughts? Can we crack the code of another person's mind and understand their true intentions? And what are the consequences if we get it wrong? These are important questions to consider when we try to decipher the thoughts of others.