42: The Answer to (Almost) EverythingWhy Do We Hate?
Engaging deeply with hate is not a particularly fun activity. But like all uncomfortable things, it helps to face it instead of avoiding it. In today's society, hatred is everywhere, from hate messages against politicians, hatred of the social system, to hatred of pandemic-era lockdown measures. We look at how we learn to hate, and why.