42: The Answer to Almost EverythingThe Perfect Energy Source
Energy from fossil fuels such as coal, oil and gas made modern life possible in the first place; but that modern way of life is now in danger from the climate crisis and temperature extremes. Can we find an energy source that provides just as much energy as fossil fuels, but is still clean and easily available - a kind of perfect energy?