42: The Answer to (Almost) EverythingJourney to Mars
According to Elon Musk, we could soon be living on Mars. But it's an unrealistic idea, given the planet's extreme cold, an atmosphere essentially composed of CO2 and dangerous cosmic rays... So why settle there? Where does this enthusiasm for the red planet come from?