Good News From Our Planet - WaterThe Secrets of Sewer Water
The bowels of our cities are traversed by a vast network of pipes containing our wastewater. Treated by complex purification systems, this nauseating broth conceals a wealth of information on the circulation of viruses, drugs, and more.