The Eifel National ParkA Forest in Development
In Germany’s most populous state of North-Rhine Westphalia, close to many major cities, lies a vast haven of calm and nature; the Eifel National Park. An experiment is being carried out on this vast forested land: Management of the forest has been stopped allowing it to return to its natural state.