Max Klinger - Dream and SeductionZoo Station: The Story of Christiane F.
When Zoo Station – The Story of Christiane F. was published in West Germany in 1979 it shocked the public. The book tells the true story of Christiane Felscherinow, a West Berlin teenager who prostitutes herself to pay for her heroin consumption, bringing to light the extent of German youth’s drug problem.