Who We Eat
Cynthia Rosenzweig, a climate scientist at NASA, explains why we can't just continue consuming meat the way we have. Research is being carried out all over the world into convincing meat alternatives. The episode takes a look behind the scenes of this industry, from the Rügenwald mill to the start-up Future Meat, which produces real meat in the laboratory with millions of dollars of investment.