Who We Eat
Some animals are whats, and others are whos. Cats and dogs have distinct personalities; we couldn't possibly eat them. And then there are the pigs, cows, and sheep: an amorphous mass that end up on our plates. Dirk Nienhaus shows us his pig fattening facility. Meanwhile animal welfare activist Friedrich Mülln secretly checks for animal welfare violations on nightly missions. Cow farmer Anja Hradetzky is looking for a way to combine animal welfare and livestock husbandry - and comes up against the limits of the system.