Re: Scotland in CrisisLeaving the UK?
A fervent supporter of Scottish independence, musician Neil Mackay is organising large-scale demonstrations for an exit from the United Kingdom. With high inflation, Scotland, like the rest of the United Kingdom Is going through a hard winter. But will a second independence referendum be the solution? The question divides Scottish society.