Re: Greenland's Polar Bear Patrol
In Ittoqqortoormiit, a remote settlement on Greenland’s east coast, polar bears are a common sight. But with climate change it is harder for the bears to hunt seals, their favoured prey, so they come into town more often to look for food. Defending the town, and the wild bears, is the polar bear patrol.