Rock LegendsThe Beastie Boys
One of the most important alternative acts of recent decades, The Beastie Boys came together within the early 1980s New York hardcore punk scene. Members Michael Diamond, Adam Horowitz and Adam Yauch came from affluent backgrounds and attended prestigious colleges, they became part of this exciting new scene.