Footsteps of a MigrantGeneration Africa
Adama and Awa, twin sisters, are trying to track down their father, a Burkinabè who left them in Senegal when they were children. Their journey takes them to Guinea-Bissau and Burkina Faso, in search of the other families he abandoned along the way.