TaamadenGeneration Africa
In Valencia, Spain, Ouloulou, Baldé and Doucouré, three young migrants from West Africa, speak daily to their marabout, who tells them the rituals to follow to obtain legal residency status. Meanwhile, in Mali, Bakary is preparing for the second time to reach Europe, also following the recommendations of his marabout.