Generation AfricaBusiness as Usual
In the footsteps of the Mauritanian traffickers who organise crossing to take west Africans to Europe. Are they helping these people on a dangerous journey or are they the heirs of the slave traders of the 16th century, at the time of the transatlantic slave trade?