Generation Africa
Every year, over a hundred of the best law students from all over Africa meet in a different capital city to take part in the renowned African human rights competition "Plädoyer". For a week, these young aspiring lawyers play the roles of prosecution and defense in a fictional human rights case, with each hoping to take home the trophy.