Generation AfricaNjel and The Separation
Manuela is smart and enthusiastic at school, but sad at home. She's eleven years old and preparing her first school certificate. She lives in Edéa, Cameroon, with her grandparents who do not understand why their granddaughter is unhappy when she wants for almost nothing. Except for her parents. They left when she was just four years old, to go work in Italy. Even if she understands it was for the sake of her future, Manuela still keenly feels their abandonment.