Generation Africa
Katanga is a bustling district of Addis Ababa where many locals dream of making it big in the capital. Enkehone, a street vendor from the countryside, lives in Amele Mamo's makeshift hostel. Both are part of this struggling community on the brink of extinction, as city developers edge ever closer to their derelict neighbourhood.