Riccardo Muti conducts the Missa SolemnisSalzburg Festival 2021
Half a century after his first appearance at the Salzburg Festival, where he has conducted over two hundred concerts, Riccardo Muti celebrated his 80th birthday at the 2021 edition. A celebration of Betthoven with the musicians of the Vienna Philharmonic.