Alfredo Catalani: Edmea
Long-neglected works from several centuries of operatic history have long been a staple of the internationally acclaimed annual opera festival in the little Irish coastal town of Wexford.Having been forced to take a break last year, the festival has a rediscovered work by the important Italian composer Alfredo Catalani on this year’s programme: Edmea.