New Dehli: Nehru's Lost Love
The Indian capital New Delhi is home to an architectural gem: the Rashtrapati Bhavan. Built at the start of the 20th century, it is now the official residence of the President of India. In the 1920s, it was be the setting for a love story, doomed from the start.