Re: The Nameless DeadIdentifying Migrants' Bodies in Greece
Thousands of migrants risk their lives by crossing the Evros River, the natural border between Greece and Turkey and many drown or die of hypothermia in the attempt. When bodies wash up on the riverbanks, identifying them is difficult: Forensic scientist Pavlos Pavlidis tries to find out these people’s names so that their families can be informed.