Re: Saving the Dolomites
The Dolomites are a UNESCO World Heritage Site and home to half a million locals. But the mountain range has nearly 33 million night stays per year, on top of daytrippers. Authorities have imposed a visitor cap to curb the ecological impact of mass tourism. A mountain guide and an architect are actively campaigning to preserve their region.