Re: Femicide in EuropeHow Do EU Members Compare?
Every day in Germany, a man attempts to kill his partner or ex-partner. Austria is the only country in the European Union where more women than men murdered. How do local policies in Europe affect femicides? And why are the Spanish doing relatively better?