Re: Ukrainian Refugees in Russia
The Z symbol was spraypainted five times on the walls of a church. The community reacted with shock and alarm. Residents want a sense of peaceful unity to return to their area. Denis Bartuschkine is originally from Kazakhstan, and works with local children. Through sport, he seeks to give them self-confidence. His motto: we have always been neighbours and will remain so!