ARTE RegardsRefugees in Turkey
We meet a Syrian nurse working in Istanbul and a farmer living on the Turkish-Syrian border, both refugees in Turkey. Meanwhile in the Turkish city of Bolu, an openly racist mayor drives up anti-Syrian sentiment. Locals agree with him, while human rights charities try to fight back. They have sued the mayor in Istanbul, and one activists is going to Bolu to help Syrians there.