Re: Driller Queens of Berlin
In Berlin, it all started with a DIY enthusiast who helped her neighbours with small jobs. Now the Driller Queens offer their carpentry, painting and other handiwork skills professionally. They want to bring a breath of fresh air into a sector dominated by men.