Re: Poland's LGBT ChoirA Community That Won't Be Silenced
A Polish LGBTQ+ choir, Voces Gaudii, has around fifty members. Poland is increasingly illiberal and being openly gay can be risky. But they refuse to be cowed. The choir is organising a concert in one of the most conservative regions of Poland. Misza, the choir director, is dreading the show, because he has often been the victim of discrimination and violence.