Re: Bornholm: Eco ParadiseA Danish Island Goes Green
At the end of the 20th century, the Danish island of Bornholm in the Baltic Sea faced many challenges: a population exodus, rising unemployment and a lack of prospects for islanders. But everything changed in 2007 as Bornholm worked to become a model green island.