Re: The Vistula in Danger
For the past six years, Renata Wlazik from Poland has been fighting to prevent an environmental disaster. Toxic residues from the former Zachem arms and chemical group in Bydgoszcz have seeped into the water table and are threatening wildlife in the Vistula river. The authorities do not seem to care.