Re: Karlovy Vary without Russians
Karlovy Vary, the beautiful Czech spa resort previously known as Karlsbad, is a popular tourism destination for wealthy Russian, many of which have bought property in the Bohemian town. But with the war in Ukraine in sanctions the Russians have gone and Karlovy Vary is suffering from their absence.