Re: Israel or Europe?
Patrycja and Eryk have left their native Poland and their hometown of Wrocław. The two had no longer felt welcome in their own country because of growing anti-Semitism. In search of their Jewish identity, they started a new life in Tel Aviv, where they must adjust to a new language, and new jobs. But the young couple is full of energy and confidence.