Cuba: Rum WarsCity Country Culture
Atop the Art Deco Bacardi building, a bronze bat watches over Havana. Headquarters of the famous rum company, the building was, when it opened in 1930, the largest in the whole of the capital. But thirty years later, the Bacardi family would flee when Fidel Castro came to power.