Japan: The Tea Master
At the foot of Mount Fuji lives 36-year-old Mohei Honda, one of Japan's most innovative tea masters. Together with like-minded people, he experiments with and breathes new life into the centuries-old Japanese art of tea. He relies on the spiritual power of tea to create oases of calm in hectic modern life.