Ukraine: Kyiv in SpringBrexit: More Borders, More ProblemsVox Pop
Vox Pop investigates how Brexit is affecting British exports. The fishing industry, cheesemakers and many other exporting businesses are complaining of excessive paperwork and misleading information from the British government.