Lebanon: A People in Crisis
Ludovic-Mohamed Zahed is an exception in the Muslim world: The French-Algerian imam is openly gay. For the past ten year he has led a progressive and inclusive movement promoting an Islam that respects the LGBT+ community, women’s right, and interfaith dialogue.