Paulo Coelho, Alchemist of the Pyrenees
The elusive and enigmatic nature of Prague is captured in Milan Kundera’s cult novel The Unbearable Lightness of Being. The Czech writer explores the philosophical vertigo of the difficult quest for freedom in human existence.