Tero Saarinen Company: Transit
Carolyn Carlson and her company bid farewell to each other in a final creation. On the Chaillot theatre stage in Paris, the legendary choreographer and performer presents The Tree (Fragments of poetics on fire), an ode to nature and the elements.