Handel's Israel in EgyptThomas Hengelbrock and Balthasar Neumann Choir and Ensemble
Israel in Egypt stands out amongst Georg Friedrich Handel’s oratorios for its thrilling choruses. Conducting the Balthasar-Neumann-Choir & Ensemble is Thomas Hengelbrock who brings out the many facets of this dramatic work.