Jarvis Cocker - Days Off 2022Julio IglesiasLatin Crooner, Global Star
Julio Iglesias is probably the best known Spanish-language singer. From his beginnings in Franco's Spain to his rise to international fame, a portrait of the Spanish singer, who has managed to combine his innate charm with a skilful political neutrality to reach the top.