ARTE ReportageIndia: Drowned by the Second Wave
India is suffocating to death. Relatives rush from hospital to hospital searching fruitlessly for help as their loved ones die from Covid-19. Some hospitals are so desperate for oxygen they've sued the government. A look at the frontline of the country's devastating oxygen shortage.