ARTE ReportageSudan: The Last Rebels of Darfur
Repeatedly bombarded, attacked from all sides and besieged by the military, the inhabitants of Jebel Marra live cut off from the world. They rely on the mountains for their survival, drinking mountain water and eating fruits that grow in the area, while their cattle graze on the abundant grass.