Paulo Coelho, Alchemist of the Pyrenees
In the 1920s, Berlin recovered from the horrors of the First World War and began its roaring twenties. Bertolt Brecht, a young Bavarian playwright settled there. Immersed in Berlin's intellectual life, he had a heavily critical eye and wrote pacifist plays for a mainstream audience.