Lucienne Renaudin Vary, Karim Felouki & Friends at Château de FontainebleauSur Mesure
In the beautiful surroundings of the Fontainebleau Palace and gardens, Trumpeter Lucienne Renaudin Vary performs with the Hermès Quartet whilst Karim Felouk dances.