Richard Strauss: Salome
From the Théâtre de l’Archevêché, Mozart’s opera – directed by Lotte de Beer – opens the festivities at the Aix-en-Provence opera festival. Conductor Thomas Hengelbrock leads a fine vocal ensemble that includes soprano Julie Fuchs, baritone Andrè Schuen and mezzo-soprano Lea Desandre.