Brahms: Concerto for ViolinWith Nikolaj Szeps-Znaider
Nikolaj Szeps-Znaider, one of the leading contemporary violin virtuosos, plays the Violin Concerto in D major by Johannes Brahms with the Orchester National de France. The work is considered one of the most important musical creations of the Romantic era. The concert was recorded without an audience at the Grand Théâtre de Provence in 2021 as part of the Aix-en-Provence Easter Festival.