The PretendersChrissie Hynde - A Life in Rock
With their flawless rock songs, the Pretenders have been producing world hits for four decades. When the band started out playing melodic rock in the late 70s, they were at odds with the music scene in Britain, which was in the grip of punk. Lead singer Chrissie Hynde was key in creating the band's unmistakable sound and maintaining their musical profile up to the present.