Japan's Tattoo Taboo
In the Vaucluse mountains, a long dry stone wall runs the length of the landscape. This is a wall erected against an invisible enemy: the plague. In the 18th century, a massive outbreak wiped out a third of the population of Marseille, and today, the wall still stands as a monument to the many victims of that epidemic.