50th Anniversary of Igor Stravinsky's DeathNDR Choir from the Elbphilharmonie
Under the baton of Philipp Ahmann, the NDR choir perform pieces by Stravinsky on the 50th anniversary of his death alongside works by Carlo Gesualdo di Venosa and Claudio Monteverdi. Recorded 6 April 2021 at the Elphilharmonie in Hamburg.